Fredag den 19. juni inviterer Danske Scenografer og Dansk Filmfotograf Forbund til fredagsbar på vores nye tagterrasse med udsigt over vandet.
Vi vil gerne skabe endnu mere samvær, netværk, videndeling og fællesskab blandt medlemmerne – og nogle gange starter de bedste samtaler heldigvis ganske uformelt over en kold drik efter arbejde.
Så tag en medlemskollega under armen og kig forbi til et par hyggelige timer sammen med andre medlemmer fra hele branchen.
Vi sørger for lidt koldt at drikke, sommerstemning og gode rammer – og håber at se rigtig mange af jer.
Det hele foregår fredag den 19. juni kl. 15.00-17.00, og af hensyn til indkøb skal du lige huske at tilmelde dig via hjemmesiden senest fredag den 12. juni kl. 12.00. Du tilmelder dig lige her 🙂
Sommerferien står for døren. Solen skinner forhåbentlig. Der er med andre ord ingen gode undskyldninger for ikke at komme 😉
Vi glæder os til at se jer i stor flok til en hyggelig eftermiddag sammen.









